--

White-labeling

Principe.png
Een principe is een normatieve eigenschap van alle systemen in een gegeven situatie of van de wijze waarop die systemen worden gerealiseerd.

Eigenschappen

CategoriePrincipe
StatementProducten worden white-labeled aangeboden aan partners
MotivatieTekstDoor producten te white-labelen is het eenvoudiger om deze ook via sales partners aan te bieden. Partners willen hun eigen label profileren richting hun klanten en hun eigen commerciële producten kunnen definiëren. Dit betekent dat klanten van een aantal partners niet hoeven weten wie de onderliggende producten levert. Anderzijds hebben partners wel soortgelijke behoeften in het bedienen van hun klanten, en willen zij dat hun klanten zaken zoveel mogelijk zelf kunnen regelen.
ImplicatieTekstHet is mogelijk de klant van een sales partner in alle communicaties de indruk te geven dat deze communiceert met de partner. Er is een duidelijk ontkoppelpunt in processen en systemen tussen de levering van een product en de communicatie met de klant, zodat deze communicatie volledig in handen kan zijn van de sales partner. Er kunnen white-labeled klantportalen aan haar partners worden geleverd, waarmee hun klanten direct kunnen communiceren met de organisatie onder het label van de partner.
ArchitectuurdomeinBusiness
KwaliteitseigenschapPortability


Relaties

VertrekpuntRelatieEindpunten


Afgeleide relaties

VertrekpuntRelatieEindpunt


XL&Blogs

XL&Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte gehouden worden van nieuws en
ontwikkelingen binnen XL&Knowledge?

Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief

XL&Links