--

Call managementsysteem

Dit is de goedgekeurde versie van deze pagina. Er is geen nieuwere versie.
Applicatiecomponent.png
Een applicatiecomponent is een modulair, installeerbaar en vervangbaar onderdeel van een systeem dat zijn inhoud afschermt en zijn functionaliteit blootstelt aan zijn omgeving via een verzameling koppelvlakken.

Eigenschappen

CategorieApplicatiecomponent
BeschrijvingEen systeem dat ondersteunt in het routeren van telefoongesprekken.
AbstractieniveauLogisch
Open sourceNee


Relaties

VertrekpuntRelatieEindpunten
Call managementsysteemRealiseert


Afgeleide relaties

VertrekpuntRelatieEindpunt
Avaya Call Management SystemSpecialiseertCall managementsysteem


In telecommunications, call management is the process of designing and implementing rules and parameters governing the routing of inbound telephone calls through a network. These rules can specify how calls are distributed according to the time and/or date of the call as well as the location of the caller (usually defined by the outbound Caller ID). Call Management also involves the use of Calling Features such as Call Queues, IVR Menus, Hunt Groups and Recorded Announcements to provide a customised experience for the caller and to maximize the efficiency of inbound call handling. Call management is most effective when a call logging software tool is used.

(bron: WikiPedia)

XL&Blogs

XL&Nieuwsbrief

Wil je op de hoogte gehouden worden van nieuws en
ontwikkelingen binnen XL&Knowledge?

Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief

XL&Links